Bieber är inte van vid galna fans.


Det kan inte vara så roligt att vara Justin Bieber ibland.

Visst, han har hits som Baby , varit stjärnan i 3D filmen Never Say Never, och vann årets artist på American Music Awards förra året.

För att inte nämna att han har  kändis vänner som Usher och Kim Kardashian.

Men när det kommer till hans beundrande allmänheten, så måste han vara försiktig, sa han till reportrar på en presskonferens i Singapore Indoor Stadium igår, timmarna innan han intog scenen för hans utsålda gig där.

Att ta itu med varför han inte stannade för att hälsa sina fans efter landningen på Changi Airport i måndags, sade han: "Det var ett säkerhetsproblem ... Det skulle inte ha varit säkert för mig."

Man får en känsla av att Bieber - som släppte sin debut-EP, My World, under 2009 - önskar att hans tillbedjare skulle tona ner de.


"De skriker och sånt, jag har inte riktigt vant mig vid det. Det är fortfarande galet för mig, sade han.

Han tillade: "Jag älskar mina fans, men jag vill bara inte sättas i positioner där jag är i fara. Ibland, blir tjejerna lite galna och vill dra i mig. "

Faktum är att 17-åringen  som reste hit med ett lag som innehåller hans mor,  Pattie Mallette  inspirerar pandemonium.


Förra året så var det ett framträdande i Australien klippa kort när en panikartad flykt bland hans fans bröt ut. Och i Jerusalem tidigare denna månad var han enligt uppgift mobbad vid ankomst. Sightseeing planer fick ställas in, tack vare det som nu kallas "Bieber fever".

Och förra månaden i Liverpool, så klädde sig 2 bieberfans ut sig till hotellstädare och smög in i hans hotellrum.

Enligt den brittiska tidningen The Mirror, så var de två tjejerna , 16 år och 18, sedan började de ta bilder av personliga saker. De upptäcktes av Biebers säkerhet team, precis när de var på väg att komma in i sin säng.

Killen, som gjorde inlägg på microbloggningsplatsen twtter i regelbundet, tillade att fans har uppsikt över honom så nära att han inte ens kan ta en dag ledigt från twitter.

"Fansen blir galna fort det går en dag utan tweets ... De tror att jag är död eller något, sade han.
Och han har itu med paparazzis också.

Bieber visade att i Israel, lyckades han att besöka en kyrka, men hans tid religiös plats stördes av fotografer efter honom.

"De gör ett bra jobb, jag kan inte argumentera med det, sade han, nådigt ger fotografer sitt.

Men han sa att , paparazzi kan inte bara låta upp den dagen.

"De hade ingen respekt -. de var på väg in i kyrkan, Det förvärrade mig, sa han och tillade att besöka platsen, som han inte nämnde, var viktig för honom.


Han tillade att om fotograferna visste var gränsen var för honom..., "så har dom redan passerat den. "

Under hela presskonferensen Bieber - som hade promenerat utan fanfar -var han lugn, svarade i svaga toner.

Han sparade kanske sin energi för sin konsett, eller så var han kanske uttömd från att ducka rabiata fans, som började dyka upp på Indoor stafium i början av eftermiddagen i hopp om att platsa stjärnan.

I slutet, Bieber som dejtar tonårings skåderspelerskan/artisten Selena Gomez,så vill han påminna folk att trorts hans berömmelse ich framgång, så är han fortfarande en tonåring livet ut.

"Du har fortfarande osäkerheter, när du dejtar tjejer ... jag går  fortfarande igenom allt detta och försöker lista ut vem jag är som artist, sade han.

"Jag kommer att göra misstag, jag kommer inte att vara perfekt. Tyvärr alla, sa han.




    Postat av: sagal <3

oj tycker dynd om han :(

     2011-04-20 / 20:05:36 URL: http://africanjbfan.blogg.se/


  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
   URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: