Justin tar pause från twitter, för att spendera tid med sin familj!



Justin Bieber tweetrar om sin frustration i Israel, vilket ledde till två Twitter trender.
Justin Bieber tog en serie av tweets att be Paparazzi om en liten "time out". Han skrev på hans officiella Twitter: "fantastisk plats ... inte en dålig dag. vill bara ha lite mer utrymme och avskildhet från paparazzi för att njuta av denna tid med min familj. Tack. "
Senare tweeted JB sedan: "Jag är i det heliga landet och jag är tacksam för det. Jag vill bara ha samma personliga erfarenheter som andra har här. "

I en serie av arga tweets, uppgav Justin: "Man kunde tro att paparazzi skulle ha en viss respekt på heliga platser. Allt jag ville var att hachansen att gå där Jesus gick här i Isreal (sic)"

"De borde skämmas. Ta bilder av mig när jag äter, men inte på en plats för bön, löjligt. "

Justin rantade: "Människor väntar hela sitt liv för möjligheter som detta, varför skulle de vilja ta den erfarenheten ifrån någon."

Efter att utmanas av en användare på Twitter, som kallade honom "dum" och att han borde vara van av att de följer efter honom eftersom han är känd, Justin Bieber hämnades:

"Du tycker jag är dum? Jag tänkte bara de kanske kunde respektera platser som är meningsfulla som "kyrkan" men tack för tipset. "

"Det är inte fansen, och några av paparazzina var snälla nog att lämna. Men vissa människor har helt enkelt inte respekt. "




  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
   URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: