Lucy Hale/Selena Gomez!



Ett Justin Bieber fan misstog Lucy Hale för att för Selena Gomez! Naturligtvis är de två brunetterna lika, men det är vad som hände sedan som är de lite läskiga!

"Någon var allvarligt övertygad om att jag var Selena Gomez i dag och försökte ta min telefon eftersom de ville ringa Justin beiber. Ohh herregud" twittrade Lucy
Är fansen verkligen så galna? Tydligen! Föreställ dig att fansen inte ens var ivriga att träffa "Selena Gomez?" De var mer upphetsadde av att försöka ringa Justin Bieber! Amazing. Det verkar inte som Hale var skadad (okej kanske hennes ego var mörbultad, något), som är den viktigaste delen av historien.



    Postat av: W.I.L.M.A

Superfin blogg!

Vad hittar du på nu under lovet?

Kram kram!

     2011-04-18 / 18:45:26 URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/

    Postat av: Elin bloggaren

Tack så jätte mycket, jag och min kompis har den tillsammans, är det till mig eller henne du frågar? :D

på lovet ska jag blogga och åka till min moster i växjö! troligtvis Kram

     2011-04-18 / 20:30:00


  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
   URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: