Jelena betalade notan till ett fan!



På bilden står det: " Tack för att du är ett fan! "/ Selena Gomez XO

Ett Jelena fan träffade dem på en resturang och skrev sedan sin berättelse pån twitter:

Efter att försökt att få tag i biljetter för att se Wicked - men misslyckades - gick jag till en närliggande Thai-resturang, Siam Inn, men en otroliga Bridger Maxwell. Jag fick ett bord och nära mig satt de två största kändisarna som gör ungdomar ( och vuxna ) galna.
Efter att bestämmt vad vi skulle äta - jag jag bestämde mig för att få en läcker laxbit med mango sallad - jag var visst inte så uppmärksam eftersom jag fick ett SMS från Bridger: Bieber sitter bakom dig. Jag vände mig och jag var som: Vad? det måste  vara ett skämt eller hur? Men inte. jag inser att håret såg äkta ut. Rösten. Diamant örhänget. Det var han! Efter några minuter i tysnad, i kombenation med en massa löjliga SMS till vännetr och familj insåg jag: Wow, han sitter bredvid Selena Gomez. Är det sant?
Det var änu svårare att koncentrera sig på att upprätthålla en konveration med min lunchkamrat. Jag började fokusera på vad paret talade om. Av någon anledning blev paret, det viktigaste i världen för mig. 
Maten kom och middagen startade och bla bla. Bridger ville verkligen ha en autograf av Selena till sina kunsiner. Jag stod en stun och funderade att gå på toaletten och när jag paserade deras bord, sa Biebes: Vi äter just nu, Okej, ja, det är förståeligt!
När jag återvände var dfet dags att betala räknningen. När vi väntade tålmodligt, var det en av kvinnorna som satt vid bordet med kändisparet - inte säker på vem hon var - men hon lämnade bordet, men honh var snart tillbaka med ett kvitto i handen.
Kvinnan stoppades av Selena, som undertäcknade något. Tänkte inte så mycket på det, vi trodde troligen att det var en autograf. Men den unga kvinnan kom till vårat bord och lämnade kvittot där, tackade oss för att vi var fans, och samma kvinna sa att vår mat hade betalts.

Justin stoppar oss medans vi var påväg ut och sa:"Ha en bra dag!"  






  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
   URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: