Jelena i NY!



Justin återvänder till sin femstjärniga Manhattan hotell med McDonalds mat. Den tånåring hjärte knyckaren , dom dejtar Disney-stjärnan Selena Gomez, var kläddi diamant örhängen och värkade ha resterna av något rosa nagellack på hans lilfinger...

Selena avslöjade för Ryan Seacrest att Justin var "cool" med att se henne kyssa en annan kille i nMonte Carlo:"Han har redan sett filmen. Egentligen var han ganska cool. Jag var imponerad. " Är hon förvånad av den uppmärksamhet s9om hon och Justin får? " Ja, det är verkligen pinsamt ibland antar jag. Jag skulle bara vilja leva mitt liv så normalt som möjligt antar jag. "

jelena har handlat på A | X Armani Exchange butiken i New York i Fredags kväll. En källa berättadeför E! Online: "De båda sa "jag älskar dig" till varandra, men Justin sa det först . De säger "kärlek" många gånger medan du håller händer och kysser varandra. selena valde även ut Pima T-shirts för Justin.
-INF


BILDER PÅ JUSTIN OCH FANS I NY!













 



  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
   URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: