Justin älskar Selena mer än hockey!

Selena Gomez & Justin Bieber!

 

Justin Bieber älskar hockey, men kan det vara så att han älskar något annat mer? Efter att reserverat platser vid Vancouvers Rogers Arena för att titta på en Stanley Cup-final i fredags ​​kväll, hoppade den kanadensiska sångaren över spelet efter att han fått veta att Selena Gomez hade blivit sjuk, berättar en källa för E! News.

Åh, vilken bra pojkvän? Vår källa säger att "Baby" sångaren ställt in sina planer i sista minuten. "Han drog sig ur i fredags ​​eftermiddag," sa The Insider. Gomez var på sjukhus torsdag natt efter att ha klagat över huvudvärk och illamående efter hennes Tonight Show besök, men sades vara "på bättringsvägen" efter att ha genomgått vissa tester. Hon sköt upp hennes fredags gästande på Santa Monica Place Mall för måndagen.

 

 



    Postat av: emma

du är så snug kan du komma hit till jordbro och till en skola som heter kvarnbeckolan och till min klass som heter klass 5a

     2011-06-16 / 14:44:54 URL: http://emmas blok

    Postat av: Anonym

du är så snug kan du komma hit till jordbro och till en skola som heter kvarnbeckolan och till min klass som heter klass 5a

     2011-06-16 / 14:45:37

    Postat av: Ida björkdahl

Hay juatin bieber ! ILOVEYOU , YOU ARE THE BEST EVER! CAN YOU COM TO SWIDEN PLIZ !

LOVE YOU ! , srkiver på svenska nu jag vill så himmla gärna att du kommer till sverge o sjunger o att du bjuder upp mig på cen hah :) Men vill inte sjunga på cen för att jag har cen skäck vill så gärna att jag får va på sen någon gång .! Specielt med dig justin bieber Om du vill veta vem ja är så kolla på facebook ida björdahl :) <3<3<3

     2011-07-14 / 21:10:25

    Postat av: mellguld

hejhej vilken bra blogg du har!!

     2011-08-05 / 19:17:17 URL: http://mellguld.blogg.se/

    Postat av: emine

hello justin my names emine i love you so muche but you like selena gomez

     2011-08-07 / 00:00:00

    Postat av: Felicia

you are cute

     2011-08-18 / 17:48:04


  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
   URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: