Miley Cyrus dissar Justin: Det är lätt att vara söt och sjunga högt!


Miley avslöjade också att hon inte tar tid att memorera hennes linjer och med att ha gjort narr av Justins röst - Skämtar hon?

Miley Cyrus ska säga som det är om du gillar det eller inte! Den 18-åriga popstjärnan dök upp på Australiens online-TV-show The Dirt och höll ingenting tillbaka när de ombads att minnas om hennes 6 mars SNL personifiering av Justin. På frågan om det var svårt att skildra 17-åriga hon skrattade och svarade:

"Jag hade så kul att göra det (SNL). Justin var så rolig och när jag var repeterade så var jag som ... "Jag är ganskanervös, jag trodde inte jag var bra på det och sen fick jag peruken på och så satte jag på kläderna och jag var som"justin helt enkelt. Du har ett lätt jobb, Det är lätt att se söt ut med lite hår och säckiga byxor. "

Men när frågan om Justin skulle göra ett bra jobb att spela med henne - före detta Disney-stjärnan såg till att säga att det skulle vara mycket svårare för honom.

"Jag tror inte att han skulle kunna göra det. Han skulle behöva arbeta på att få sin röst tillräckligt djup. Det är lätt förmig att få min röst högre. "




  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
   URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: