En flicka från Hawke's Bay möter Justin Bieber!

BONKERS FOR BIEBER: Napier girl Meg Higgs, 8, went to see Justin   Bieber live in Sydney when her wish was granted by Make-A-Wish NZ.

 

 

 

 

Att vara förnamn basis med Justin Bieber är en dröm för den genomsnittliga interpoleringen men för Napier flickan Meg Higgs är det verklighet.

Åtta-åriga Meg fick hennes önskan beviljas ​​av Make-A-Wish, Nya Zeeland, när den blivande rockstjärnan reste till Sydney för att se - och möta - pop stjärnan Justin Bieber.


Hamnen Ahuriri School Year 4 student sade att mötet med Justin var en dröm. "Han är bara riktigt trevlig, söt ochenorm, säger hon. "Han sa" Hej, hur mår du? "och jag sa"bra "och gav han mig lite saker. "

Den kanadensiska superstjärnan imponerade även Meg's syskon, grattar yngre syster Finty, 3, och skakar hand med bror Charlie, 6.

Mamma, Arlene Perry, gav henne godkännande för: "Han var en mycket artig och stilig ung man, sade hon.

Ms Perry sade att resan verkligen var en av en livstid, eftersom hela familjen tillbringade sex nätter i den australiska staden som var en del av Meg's önskan, rad åtta på hans utsålda show.

"Det var riktigt häftigt", sa Meg. "Jag gillade när han sjung baby för då kom det konfetti från taket och föll ner över oss".

Familjen besökte Luna Park, Taronga Zoo, Sydney Akuarium och roterande restaurang Centre Point Tower.

Familjen firar också att Meg gick igenom remission efter diagnosen fyra under 2009.

Den livliga 8-åringen har genomgått kemoterapi och kirurgi sedan diagnosen, och Ann Perry sade att familjen var frossa i de goda nyheterna.

Sedan hon återvände från Sydney, har Meg inte bara börjat piano och sånglektioner hon kan också vara en pop känsla, men nu var det avundsjukan av sina vänner i skolan.

"Min bästa vän brukar röra mig, för att hon tror att hon rör Justin eftersom att han rörde mig".



  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
   URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: