Intervju med violinisten Jennifer Saunders från Never Say Never!


Jag
fick chansen att intervjua Jennifer Saunders. Nu kanske du känner igen Jennifer som violinist som Justin möter i sin hemstad framför Avon Theatre i hans film Never say never!

Q-Har du alltid varit ett fan av Justin?
A-Ja, han är väldigt duktig och från Stratford!

Q-Hur länge har du spelat fiol?
A-Jag började vid tre års åldern och har spelat i åtta år.

Q-Hur var din reaktion när du träffade Justin?
A-Shock! Jag såg att kameran kommer in och var jätte förvånad över att se Justin Bieber stå framför mig!

Q-Var du starstruck?
A-Ja! Jag var chockad att jag knappt kunde prata för resten av dagen!

Q-Var människor chockade över att se dig i Justin's film?
A-Ja, de flesta såg mig i förhandsvisningen eller nyheterna innan filmen släpptes.
Vänner ringde mig för att fråga om jag visste att jag var i Justin Biebers film!



  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
   URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: