Justin och Selena överaskar Ernie på hans konsert!



När Ernie Halter sin twittrade för fans att komma till hans o.c show hade han förmodligen ingen aning om att ett mycket känd fan skulle komma. På torsdag kväll, när Halter spelade på La Cave Restaurang i Costa Mesa, Kalifornien, blev han överraskad av Justin Bieber och Justins dejt, Selena Gomez!

"@ justinbieber Nu får jag lite vila. Jag kan fortfarande inte tro att du flög 11 timmar och körde en timme för att överraska mig. Wow. hedrad. @ justinbieber bra möte med dig & @ SelenaGomez ikväll. Det är en kväll att minnas. Tack för uppmuntran och för att du sjung med mig, " skrev Halter på Twitter.

Justin sjöng Ernies låt "come home to me" på sin konsert, men på torsdagen så sjung han den med Ernie.

"Jag är mållös. @ justinbieber och @ SelenaGomez kom för att se mig spela i kväll och Justin satt tyckte om det. Allt jag kan säga är wow ", skrev han. "@ scooterbraun kul att träffa dig och Karin ikväll. Vilken häftig överraskning! Vila upp och hoppas att vi korsar vägar snart igen. Skål! @ SelenaGomez du och Justin är söta. Nöje att träffa er båda. Jag såg dig sjunga med i mina låtar. Gjorde min natt så mycket bättre. "

Biebers manager, Scooter Braun, som också använde Twitter för att skriva om natten. "Jag älskar överraskningar. Vi körde en timme i LA för att överraska @ erniehalter hans spelning. # awesome ", skrev han.

Bieber skickade också hans kärlek och stöd till Halter på webbplatsen. "@ erniehalter tack för natten. Glad över att vi kunde överraska dig. du är den verkliga affären. Grattis till dig och din hustru. Och ... @ erniehalter Never Say Never är ingen BS. Haha. Tack igen ", skrev han. "Musik är universellt. # # artistssupportartists BYLTE "





  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
   URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: