Justin vägrar att skriva autografer på Manilas flygplats



"Min pappa (i neongrön väst) försökte få en autograf från Justin Bieber till min syster. Men ta en titt på vad han gjorde. Han slog till min fars hand och CD'n föll på golvet. Ingen från hans crew hjälpte honom. Inte ens en ursäkt från Justin Bieber själv. Var är dina seder nu grabben? Jag vet att du är sjuk, men du kunde åtminstonde sagt att du var ledsen och att du inte ville signera just då. Hur kunde du göra så mot min far. "

Flickan spelade in videon på sin mobiltelefon medan hennes pappa försökte få en autograf från JB. Det hade troligen varit en bättre idé att byta och låta dottern be om autografen? Men ändå, JB bör vara mer tankefull. Vad tror du händer här? Har Justin ens knackat ner den? Var han bara på dåligt humör? Eller är det för att han var sjuk och irriterad?



"Dålig stil justin men hoppas du ångrar det!"



  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
   URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: