Mina tankar och åsikter om Selena!

Alla beliebers jag träffar och även annat folk frågar mig alltid om jag gillar Selena?
Ska jag vara ärlig gillar jag henne inte, inte för att hon e tillsammans med Justin, jag har aldrig gillat henne.. men de blev såklart ett minus när hon & jb blev tsm! Visst hon e bra på skådespeleri men att sjunga är inte hennes grej.. Det känns som att hon utnyttjar Justin för hon blir tillsammans med varenda kändis känns det som, vadå nästa år typ Cody Simpson ? Och den där videon där hon säger " jag vet inte om jag har varit kär i Justin " det gjorde riktigt ont när hon sa det.. Man ser hur Justin kämpar för henne men vafan hon typ bestämmer över han ? -.- Efter den videon fick hon ETT STORT minus! Verkligen ett stort minus! När hon sa att hon inte gillade att Justin tog upp OLLG på scenen? Jävla ego dela din lycka med nån annan också. Alltså vi beliebers behöver inte gilla varenda tjej Justin dejtar? Vi e här för att stötta Justin inte hans dejt!  Alla beliebers tror att om jag gillar selena gillar justin mig? Nej så är det inte.. Justin gillar dig oavsett du gillar selena eller inte! jaja orkar inte skriva en berättelse här men ni fattar !
Lite att ta i nu men H O N   Ä R   E N  B I T C H !
Har ni något att komma med, kommentera!



  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
   URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: